دانشجو دانلود

دانشجو دانلود

در صورتی که دانلود شما با موفقیت انجام نشد با این آی دی تلگرام SanaShop_Support@ در ارتباط باشید. از دوستان پیشاپیش بابت ایرادات معذرت می خواهم
دانشجو دانلود

دانشجو دانلود

در صورتی که دانلود شما با موفقیت انجام نشد با این آی دی تلگرام SanaShop_Support@ در ارتباط باشید. از دوستان پیشاپیش بابت ایرادات معذرت می خواهم

نشانه های روز قیامت ماموستا هاوری

نشانه های روز قیامت ماموستا هاوری


زبان کوردی


ادامه بحث نیشانه کان


از قسمت 13 تا 34 به صورت صوتی 


به علت حجم زیاد فایل های تصویری، به صورت صوتی آپلودشون کردم.


دانلود پارت 1


دانلود پارت 2


دانلود پارت 3


دانلود پارت 4

نظرات 3 + ارسال نظر
ایمان سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام بر آقا یعقوب گل خیلی وقت بود دنبالشون بودم. اجرت با ....
.
.
.
.
.....چی فکر کردی؟؟
با خدا

دانا سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:11 ق.ظ

سپاس
پیاوه تی که باسه کانی دیکه یشی دانی بومان تو ئه توانی له یوتیوب بگری بوی زور سپاس

انشالله اگر وقتم کرد.

dyako دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام برادر من هرچی دانلودشون میکنم باز نمیشه بازشون کنم لطفا راهنماییم کن ممنون

سلام برای دانلود یک صفحه تبلیغ می آدکه بعد از 10 ثانیه با نوشتن کد داخل کادر و زدن رد تبلیغ لینک دانلود ظاهر می شود و سپس دانلود کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد