دانشجو دانلود

دانشجو دانلود

در صورتی که دانلود شما با موفقیت انجام نشد با این آی دی تلگرام SanaShop_Support@ در ارتباط باشید. از دوستان پیشاپیش بابت ایرادات معذرت می خواهم
دانشجو دانلود

دانشجو دانلود

در صورتی که دانلود شما با موفقیت انجام نشد با این آی دی تلگرام SanaShop_Support@ در ارتباط باشید. از دوستان پیشاپیش بابت ایرادات معذرت می خواهم

دانستنی هایی جالب


تنها قسمت بدن که خون ندارد قرنیة چشم است.

- کرم خاکی نه می بیند و نه می شنود.

- ملخ می تواند بیش از 50 نوع صدای مختلف از خود بیرون آورد.

- زنبور از بوی عرق بدش می‌آید و به کسی که بدنش بو بدهد، یا عطرزده باشد حمله می‌کند.

- رشد دندان های سگ آبی هیچ گاه متوقف نمی گردد.

- شامپانزه ها قادرند مقابل آینه چهره خود را تشخیص دهند، اما میمون ها این توانایی را ندارند.

- پوست راسو در زمستان سفید و در تابستان قهوه ای است.

- ببر در هر دقیقه ۱ کیلومتر و   ۶۰۰ متر می رود.

- تنها چیزی که در اسید حل نمی‌شود، الماس است.

- خرگوش ها بدون برگشت سر به عقب، می توانند پشت سر خود را ببینند.

منبع:کانون

نظرات 1 + ارسال نظر
negar پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ http://r

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد