دانشجو دانلود

دانشجو دانلود

در صورتی که دانلود شما با موفقیت انجام نشد با این آی دی تلگرام SanaShop_Support@ در ارتباط باشید. از دوستان پیشاپیش بابت ایرادات معذرت می خواهم
دانشجو دانلود

دانشجو دانلود

در صورتی که دانلود شما با موفقیت انجام نشد با این آی دی تلگرام SanaShop_Support@ در ارتباط باشید. از دوستان پیشاپیش بابت ایرادات معذرت می خواهم

250 نوع سیب فقط در یک درخت+ تصویر


نگهداری از هر درختی بسیار سخت است زیرا یک باغبان باید همیشه با دل و جان به یاری درختانش برود و آن ها را از نهالی کوچک به درختی تنومند تبدیل کنند اما همه این نگهداری ها با به ثمر نشستن یک درخت خستگی باغبان را از بین می برد.

 

"پاول برنت" باغبانی است که 20 سال برای درخت محبوبش تلاش کرده است و هر آنچه این درخت نیاز داشته برای آن تهیه نموده است تا این روزها به یکی از شگفت انگیزترین درخت های دنیا تبدیل شود.

این باغبان 40 ساله این روزها درخت سیبی دارد که 250 نوع مختلف سیب تولید می کند که در دنیا منحصر به فرد است. او می گوید "ابتدا یک باغ سیب داشتم ولی تصمیم گرفتم درختی مرجع از همه سیب ها بسازم به همین علت هر ساله چند نوع مختلف را به درخت مرجع پیوند زدم."

 

در میان گونه های مختلف سیب این درخت، نمونه های نادری نیز وجود دارد که تاریخ حیات آن ها به سال های 1908 یا حتی قدیمی تر از آن و به سال 1883 بر می گردد. پاول برنت قصد دارد این درخت را به ثبت جهانی برساند.

kanoon

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ http://ruhallah-fa.blogsky.com

با سلام
با مطلبی با عنوان «بذارید خاطره م رو بگم بعد اعدامم کنید» به روزم.
خوشحال میشم تشریف بیارین و نظر شریفتون رو بگید.

ممنون

زینب یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ب.ظ

امیدوارم کمکم کنید لهجه شیرینتون رو یاد بگیرم. مدتیه که به یادگیری زبان کوردی رو آوردم. و ساکن قزوینم و از شرایط مساعد برای کوردی حرف زدن دورم. ولی تلاش خودم رو به کار گرفتم تا به نتیجه برسم. وه امید سربرزی گیشت منالئانی کورد.

زور سوپاس

سینا سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام
اگه امکانش هست بیشتر فایل صوتی حذیث و موعظه بذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد