دانشجو دانلود

دانشجو دانلود

در صورتی که دانلود شما با موفقیت انجام نشد با این آی دی تلگرام SanaShop_Support@ در ارتباط باشید. از دوستان پیشاپیش بابت ایرادات معذرت می خواهم
دانشجو دانلود

دانشجو دانلود

در صورتی که دانلود شما با موفقیت انجام نشد با این آی دی تلگرام SanaShop_Support@ در ارتباط باشید. از دوستان پیشاپیش بابت ایرادات معذرت می خواهم

عاشق واقعی کیست؟ بیست ویژگی عاشق راستین

عشق و محبت بی قید و شرط دارد و انتظار پاسخ و واکنش مقابل ندارد

 

عاشق واقعی کیست؟


نویسنده: دکتر سید اصغر ساداتیان و دکتر ماهیار آذر


یک عاشق واقعی بیشتر خصوصیات زیر را دارد:


1.       تقریباً به بلوغ کامل جسمی ،عقلی و احساسی رسیده است.


2.    خود را  تقریباً به طور کامل و محبوب را تا حدود زیادی می شناسد و می داند یک انسان سالم چه ویژگی هایی دارد.


3.       به فکر خوشبختی معشوق است بدون این که توقع داشته باشد چیزی بدست آورد.


4.       از روی نادانی، نگرانی، ناتوانمندی و نیازمندی محبت نمی کند.


5.       عشق و محبت بی قید و شرط دارد و انتظار پاسخ و واکنش مقابل ندارد.


6.       از ابراز احساست خود نگران نمی شود.


7.       بهترین ها را برای محبوب و معشوقش  می خواهد.


8.       محبوب را در اولویت اول قرار می دهد ولی خود را فراموش نمی کند.


9.       رابطه صمیمی و برابر برقرار می کند.


10.   در ارتباطش دروغ ،تزویر، ریا و کتمان کاری ندارد.


11.   به محبوب و معشوق خود اطمینان و اعتماد دارد.


12.   محبت و عشق را گدایی نمی کند.


13.   محبوب را همانطور که هست می پذیرد و دوست می دارد و هرگز سعی در کنترل و یا تغییر او نمی کند.


14.   تفاوتها را می شناسد و می پذیرد و در اصلاح اختلافات و تقویت رابطه مسئول و فعال است.


15.   متعهد ،مسئولیت پذیر ، وفادار و صادق است.


16.   چیزی را از محبوبش مخفی نمی کند.


17.  اگر چه از لحظه لحظۀ  بودن با معشوق احساس رضایت و خرسندی می کند ولی به زمان های تنهایی و با خود بودن نیز باور داشته و احترام می گذارد.


18.   علاوه بر استقلال فردی و حفظ حریم خصوصی از اتکاء به یکدیگر خشنود و خرسند است.


19.   هیچگاه در ابراز احساست و نظرات خود قصد سرزنش،توبیخ، تمسخر و بی احترامی ندارد.


20.  اگر چه سعس می کند که بهترین باشد ولی هرگز از خود اقعی اش خارج نمی شود و نقش بازی نمی کند.


21.  اگر چه با معشوق خود را کامل و در اوج قله ها می یابد ولی بدون معشوق خود را گم شده ،ناتوان و یا تنها نمی بیند و نمی داند.


نکته : هم چنان که دریافت می شود عشق واقعی یک شبه بوجود نمی آید (حداقل چند ماه) بلکه با آن نگاه آتشین اول جرقه اش زده می شود ، با شناخت تقریباً کامل یکدیگر و ایجاد صمیمیت ( احساس عاطفی، عقلانی ، ادراکی ، عرفانی و ...) شکل می گیرد و با ارتباط جنسی(بعد از ازدواج)  به اوج می رسد و با تعهد و مسئولیت پذیری کامل می شود و با باغبانی و نگهداری همیشه زنده و تر و تازه می ماند و در این مرحله است که ویژگیهای ذکر شده در بالا در مورد عشق واقعی صدق خواهد کرد (آنهم در هر رابطه ای دارای شدت و ضعف متفاوتی است.)   و اینگونه زوجی خوشبخت و صمیمی  در خانواده ای سالم بنا نهاده می شود .


منبع: نوگرا (eslahe.com)

مختصری در مورد دعوتگر نامی کَرد حاجی کاروان

مختصری در مورد دعوتگر نامی کَرد حاجی کاروان
- نام کامل ایشان «کنعان نجم الدین احمد» است و در سال 1970 میلادی(1348شمسی) در محله ی امام قاسم کرکوک دیده به جهان گشوده است. مراحل مختلف تحصیل را با موفقیت پشت سر گذاشته و پس از اتمام تحصیلاتش، کرکوک را ترک نموده و به شهر اربیل می رود و در آن جا با مؤسسه ی خیریه «رابطه ی اسلامی کُرد» آشنا شده و به منظور خدمت به هم وطنانش در مؤسسه مذکور به فعالیت و تلاش بی وقفه می پردازد.
- در تاریخ 4/4/94 (1373/1/15) به کمک چند نفر از دوستانش رادیو «صدای حذب اتحاد اسلامی» را تأسیس نمودند. و در سال 1997 (1375) به عنوان مدیر رادیو منصوب شدند و در مدت چند سال مدیریت خویش توانست برنامه های بسیار سودمندی پخش کند.
- در سال 1999 (1377) میلادی به منظور دعوت اسلامی به چند کشور اروپایی سفر کرد و در اصلاح کردهای مقیم اروپا نقش خوبی را ایفا نمود. در سال 2003 (1382) دوباره به کردستان برگشت و به امور خیریه و دعوت اسلامی مشغول شد و از آن موقع تا کنون اقدامات بسیار ارزنده ای در این زمینه انجام داده که برخی از سخنرانی ها و برنامه های حکمت آمیزشان از شبکه جهانی سپیده پخش شده اند که عده ی زیادی از مردم، خصوصاً جوانان را تحت تأثیر قرار داده است، طوری که در میان جوانان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.
- ایشان متأهل بوده و داماد شخصیت نامی کردستان، «ماموستا جمیل علی» است و اکنون صاحب 4 فرزند می باشد.

قاچاقچی خلاق

قاچاقچی خلاق

مردی با دوچرخه به خط مرزی می‌رسد. او دو کیسه بزرگ همراه خود دارد. مامور مرزی می‌پرسد: در کیسه‌ها چه داری؟ او می‌گوید؛ شن.
مامور او را از دوچرخه پیاده می‌کند و چون به او مشکوک بود، یک شبانه روز او را بازداشت می‌کند، ولی پس از بازرسی فراوان، واقعاً جز شن چیز دیگری نمی‌یابد. بنابراین به او اجازه عبور می‌دهد.
هفته بعد دوباره سر و کله همان شخص پیدا می‌شود و مشکوک بودن و بقیه ماجرا ...
این موضوع به مدت سه سال هر هفته یک بار تکرار می‌شود و پس از آن مرد دیگر در مرز دیده نمی‌شود.
یک روز آن مامور در شهر او را می‌بیند و پس از سلام و احوال پرسی، به او می‌گوید: من هنوز هم به تو مشکوکم و می‌دانم که در کار قاچاق بودی، راستش را بگو چه چیزی را از مرز رد می‌کردی؟
و قاچاقچی می‌گوید: دوچرخه!

دانلود سخنرانیهای دکتر عبدالواحد محمد صالح (ماموستای زانکو)

این سخنرانیها دینی هستند و البته به زبان شیرین کوردی . خدا همه ی کسانی را که به اسلام و مسلمانان خدمت می کنند هدایت کند.

دوستان عزیز بخشی از بحث ها رو گذاشتم بقیه رو هم انشالله خواهم گذشت


بحث بخشین  دانلود


بحث پیامک بو خیرخوازان  دانلود


بحث پیامک بو خیرخوازان۱   دانلود


بحث  پیامک بو خیرخوازان۲  دانلود


بحث  پیامک بو خیرخوازان۳  دانلود


بحث  پیامک بو خیرخوازان۴  دانلود


بحث  پیامک بو خیرخوازان۵  دانلود


yakob9476@gmail.com


بحث اروپا  دانلود


بحث رمضان۱  دانلود


بحث رمضان۲  دانلود


بحث رمضان۳  دانلود


بحث پیامبر خاتم محمد (ص)  دانلود


بحث عید مسلمانان  دانلود


بحث مناظره بحث چند زنی  دانلود

دانلود سروده از سعدالله نصیری از زبان مار غار ثور

دانلود سروده از سعدالله نصیری از زبان مار غار ثور


برای دانلود کلیک کنید.

«قوی‌ترین مرد ایران» در یک درگیری خیابانی کشته شد

به گزارش خبرگزاری‌های داخلی ایران، روح‌الله داداشی به هنگام رانندگی در کرج با سه جوان درگیری لفظی و سپس درگیری فیزیکی پیدا می‌کند و بر اثر ضربات چاقو پیش از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

بر اساس این گزارش ها، روح‌الله داداشی ساعت ۲۴ شنبه شب به همراه «یک خبرنگار اهل کرج» با خودروی شخصی‌اش از سمت شمال به جنوب در خیابان گلشهر کرج در حرکت بود که در ازدحام خودروها در تقاطع خیابان گلزار کرج بین راننده یک دستگاه پراید و داداشی درگیری لفظی بوجود می‌آید.

بنا بر گزارش‌ها، این درگیری لفظی بین وی و سه سرنشین خودرو پراید تا خیابان پونه کرج ادامه می‌یابد و در نهایت سرنشینان، از دو خودرو پیاده شده و اقدام به درگیری فیزیکی می‌کنند.

در این درگیری یکی از سرنشینان پراید چند ضربه چاقو به گردن و سینه روح‌الله داداشی وارد می‌کند و بلافاصله به همراه دو سرنشین دیگر پراید متواری می‌شوند.

یک مسئول در بیمارستان آیت‌الله مدنی جهانشهر کرج به خبرگزاری ایرنا گفت که بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهد وی به علت پاره شدن شریان‌های حیاتی گردن حین انتقال به بیمارستان جان سپرده‌است و تلاش امدادگران برای نجات جان وی بی‌نتیجه ماند.

به گفته این مسئول پزشکی، جسد روح‌الله داداشی هم‌اینک برای بررسی پزشکی قانونی به گورستان «بهشت سکینه» کرج انتقال یافته‌است.

کمی بخندیم

اولی: ببخشید با حرفام سرتو درد آوردم
دومی: نه! من حواسم جای دیگه بود!

روزی ترا ز مستی تشبیه ماه کردم
لامپ 60 هم نبودی، من اشتباه کردم

یارو میره یخ بخره می بینه پول همراهش نیست واسه اینکه ضایع نشه
یه دستی روی یخ ها می کشه میگه : از این سردتر ندارین؟!

داستان فرشته بیکار

داستان فرشته بیکار

روزی مردی خواب عجیبی دید، او دید که پیش فرشته‌هاست و به کارهای آنها نگاه می‌کند، هنگام ورود، دسته بزرگی از فرشتگان را دید که سخت مشغول کارند و تند تند نامه‌هایی را که توسط پیک‌ها از زمین می‌رسند، باز می‌کنند، و آنها را داخل جعبه می‌گذارند. مرد از فرشته‌ای پرسید، شما چکار می‌کنید؟

فرشته در حالی که داشت نامه‌ای را باز می‌کرد، گفت: این جا بخش دریافت است و ما دعاها و تقاضاهای مردم از خداوند را تحویل می‌گیریم. مرد کمی جلوتر رفت، باز تعدادی از فرشتگان را دید که کاغذهایی را داخل پاکت می‌گذارند و آنها را توسط پیک‌هایی به زمین می‌فرستند.

مرد پرسید: شماها چکار می‌کنید؟ یکی از فرشتگان با عجله گفت: این جا بخش ارسال است، ما الطاف و رحمت‌های خداوندی را برای بندگان می‌فرستیم.

مرد کمی جلوتر رفت و دید یک فرشته‌ای بی کار نشسته است مرد با تعجب از فرشته پرسید: شما چرا بی کارید؟
فرشته جواب داد: این جا بخش تصدیق جواب است. مردمی که دعاهایشان مستجاب شده، باید جواب بفرستند، ولی فقط عده بسیار کمی جواب می‌دهند. مرد از فرشته پرسید: مردم چگونه می‌توانند جواب بفرستند؟ فرشته پاسخ داد: بسیار ساده فقط کافیست بگویند “خدایا شکر”

به نظرشما مفیدترین نوشیدنی جهان چیست؟

به نظرشما مفیدترین نوشیدنی جهان چیست؟
چای, چای سبز, آب معدنی, قهوه نسکافه, کاپوچینو, کافه میکس یا...
هیچکدام از نوشیدنی ها جواب صحیح نیست, اگر کنجکاو شده اید و می خواهید بدانید جواب این معماچیست، پس متن زیر رابه دقت بخوانید :
طی تحقیقات پروفسور بردیشیف روسی راز طول عمر رهبران اتحادجماهیرشوروی سابق, هند و کره شمالی نوشیدن این آب می باشد.
این پروفسور روسی که 82 سال سن دارد درخصوص چگونگی تهیه این آب دستور زیر را ارائه داده است :

آب معمولی شیر را منجمد وسپس آن را از یخچال خارج کرده و اجازه دهید تا دوباره ذوب شود به اندازه ای که درون ظرف فقط قطعه یخی به حجم یک تخم مرغ باقی بماند. این قطعه یخ تمام ناخالصی های آب را ازجمله موادی که سلول های بدن را از بین می برد, به خود جذب می کند.

با خارج کردن این قطعه یخ یک لیوان آب سبک به دست می آید که مفیدترین نوشیدنی دنیا است
و همچنین در طولانی کردن عمر انسان نیزموثراست

شیطان - انسان

شیطان - انسان

ظهر شیطان را دیدم. نشسته بر بساط صبحانه و آرام لقمه برمیداشت. گفتم: ظهر شده، هنوز بساط کار خود را پهن نکرده ای؟ بنی آدم نصف روز خود را بی تو گذرانده اند... شیطان گفت: خود را بازنشسته کرده ام. پیش از موعد! گفتم: به راه عدل و انصاف بازگشته ای یا سنگ بندگی خدا به سینه می زنی؟ گفت: من دیگر آن شیطان توانای سابق نیستم. دیدم انسانها، آنچه را من شبانه به ده ها وسوسه پنهانی انجام میدادم، روزانه به صدها دسیسه آشکارا انجام میدهند. اینان را به شیطان چه نیاز است؟

اسلاید نمایشی احترام به والدین

اسلاید نمایشی احترام به والدین

دانلود کنید.

چون یک راه بیشتر نیست

چون یک راه بیشتر نیست

بر اثر ریزش باران بخشی از جاده ورودی دهکده شسته شده بود و مردم برای عبور و مرور با زحمت مواجه شده بودند. کدخدای ده برای اینکه موقتا مشکل را حل کند چند تنه درخت بزرگ را روی قسمت خراب جاده انداخت و آنها را با طناب بست و از مردم خواست تا با احتیاط و البته با ترس و زحمت زیاد از روی تنه ها عبور کنند. مردم هم که چاره ای نداشتند با دلهره و سختی و عذاب فراوان از این راه نیمه کاره و خطرناک عبور می کردند و چیزی نمی گفتند.
شیوانا به محض اطلاع از این اتفاق شاگردان مدرسه و اهالی را دور خود جمع کرد و جاده ای جدید و مقاوم تر را در سمتی دیگر از دهکده با سنگ و ساروج درست کرد. چند هفته بعد که جاده جدید درست شد مردم راحت و بی دردسر از جاده جدید رفت و آمد کردند. کدخدا که شاهد سختی کار و زحمت شدید شیوانا و اهالی مدرسه و داوطلبین دهکده بود نزدیک شیوانا آمد و با طعنه پرسید: " من نمی دانم چرا شما همیشه راه سخت را انتخاب می کنی!؟
شیوانا نگاهش را پرسشگرانه به چهره کدخدا دوخت و گفت:" چرا فکر می کنی که من هم مثل تو دو تا راه می بینم!؟ برای مشکلی که اتفاق افتاد یک راه بیشتر وجود نداشت و آن هم در حال حاضر همین راه سنگی بود. من راه دومی ندیدم که به قول تو ساده تر باشد و سختی کمتری داشته باشد! در واقع این منم که در حیرتم چرا تو همیشه اصرار داری راه اشتباه را انتخاب کنی و بعد اسمش را راه ساده بگذاری!؟ راه ساده که راه نیست!!؟ راه حل همیشه باید اساسی باشد و راه چاره اساسی هم هیچوقت ساده نیست و زحمت و هزینه می طلبد."

طلبه جوان و دختر فراری

طلبه جوان و دختر فراری

شب هنگام محمد باقر - طلبه جوان- در اتاق خود مشغول مطالعه بود که به ناگاه دختری وارد اتاق او شد. در را بست و با انگشت به طلبه بیچاره اشاره کرد که سکوت کند و هیچ نگوید. دختر پرسید: شام چه داری ؟؟ طلبه آنچه را که حاضر کرده بود آورد و سپس دختر که شاهزاده بود و به خاطر اختلاف با زنان حرمسرا خارج شده بود در گوشه‌ای از اتاق خوابید.
صبح که دختر از خواب بیدار شد و از اتاق خارج شد ماموران،شاهزاده خانم را همراه طلبه جوان نزد شاه بردند.
شاه عصبانی پرسید چرا شب به ما اطلاع ندادی و ....
محمد باقر گفت : شاهزاده تهدید کرد که اگر به کسی خبر دهم مرا به دست جلاد خواهد داد. شاه دستور داد که تحقیق شود که آیا این جوان خطائی کرده یا نه؟ و بعد از تحقیق از محمد باقر پرسید چطور توانستی در برابر نفست مقاومت نمائی؟ محمد باقر 10 انگشت خود را نشان داد و شاه دید که تمام انگشتانش سوخته و ... علت را پرسید.
طلبه گفت : چون او به خواب رفت نفس اماره مرا وسوسه می نمود. هر بار که نفسم وسوسه می کرد یکی از انگشتان را بر روی شعله سوزان شمع می‌گذاشتم تا طعم آتش جهنم را بچشم و بالاخره از سر شب تا صبح بدین وسیله با نفس مبارزه کردم و به فضل خدا ، شیطان نتوانست مرا از راه راست منحرف کند و ایمانم را بسوزاند.
شاه عباس از تقوا و پرهیز کاری او خوشش آمد و دستور داد همین شاهزاده را به عقد میر محمد باقر در آوردند و به او لقب میرداماد داد و امروزه تمام علم دوستان از وی به عظمت و نیکی یاد کرده و نام و یادش را گرامی می دارند. از مهمترین شاگردان وی می توان به ملا صدرا اشاره نمود.

سلامتی موها باتغذیه درست

سلامتی موها باتغذیه درست

تغذیه سالم همانطور که در سلامت کل بدن ضروری است بی تردید برای رشد سالم موها نیز اهمیت دارد. به گفته متخصصان اگر چه بدن ما به انواع مختلف ویتامین ها و مواد معدنی برای انجام فعالیت های مناسب بدن نیازمند است اما چند نوع مشخص از آنها برای سلامت و رشد موها کاربرد داشته و ضروری است.
وقتی یک رژیم جدید ویتامینی را آغاز می کنید، معمولاً ۲ تا ۳ ماه وقت لازم است تا نتایج به کار بردن آن را بر روی وضعیت موی خودتان ببینید.این بدین معنی است که صبوری و ادامه دادن برای رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار حایز اهمیت است.
همچنین بسیار مهم است که قبل از شروع هر برنامه ویتامینی جدید حتماً موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید بویژه اگر بیماری یا مشکل خاص سلامتی و بهداشتی دارید.
- ویتامین های لازم برای حفظ سلامت موها عبارتند از:
۱- ویتامین A:
این ویتامین آنتی اکسیدانی است که به تولید چربی سالم در پوست سر کمک می کند.منابع غذایی حاوی ویتامین A شامل روغن کبد ماهی، گوشت، شیر، پنیر، تخم مرغ، اسفناج، کلم بروکلی، کلم پیچ، هویج و هلو به مقدار روزانه ۵۰۰۰ واحد بین الملی است.
لازم به ذکر است که مصرف بیش از ۲۵ هزار واحد بین المللی در روز از این ویتامین مسمومیت ایجاد کرده و می تواند موجب ریزش مو و یا سایر مشکلات جدی برای سلامتی شود.
۲- ویتامین C:
این ویتامین آنتی اکسیدانی است که به حفظ سلامت پوست و موها کمک می کند.
میوه های خانواده مرکبات، توت فرنگی ها، کیوی، آناناس، گوجه فرنگی، فلفل سبز، سیب زمینی و سبزیجات دارای برگ سبز تیره منابع سرشار از ویتامین C هستند.مقدار مورد نیاز این ویتامین روزانه ۶۰ میلی گرم است.
۳- ویتامین E:
این ویتامین آنتی اکسیدانی است که گردش خون در پوست سر را تقویت می کند.منابع غذایی حاوی این ویتامین شامل روغن سبزیحات منجمد شده، روغن پوست گندم، دانه های سویا، دانه های خام و دانه های روغنی، حبوبات خشک و سبزیجات برگ پهن هستند.مقدار مورد نیاز این ویتامین روزانه ۴۰۰ واحد بین المللی است.مصرف زیاد این ویتامین می تواند موجب بالا رفتن فشار خون شده و تشکیل لخته های خونی را کاهش دهد.افرادی که داروی فشار خون یا ضد انعقاد مصرف می کنند باید قبل از مصرف مکمل های ویتامین E با پزشک معالج خود مشورت کنند.
۴- بیوتین:
این ویتامین تولید کراتین را افزایش داده و از ریزش مو جلوگیری می کند.مخمر آب جو، تمام انواع غلات، زرده تخم مرغ، جگر، برنج و شیر مهمترین منبع حاوی این ماده هستند.
مقدار مورد نیاز بیوتین روزانه ۱۵۰ تا ۳۰۰ میکروگرم است.
۶- نیاسین (ویتامین B۳):
این ویتامین گردش خون در پوست سر را تقویت می کند.منابع سرشار از این ویتامین مخمر آب جو، پوست گندم، ماهی، مرغ، بوقلمون و گوشت هستند.مقدار مورد نیاز نیاسین در روز ۱۵ میلی گرم است.لازم به ذکر است که مصرف بیش از ۲۵ میلی گرم در روز از این ویتامین خطرات جدی برای سلامت بدن در پی دارد.
۶- اینوسیتول:
این ماده معدنی باعث سالم ماندن فولیکول های مو در سطح سلولی می شود.این ماده بیشتر در تمام انواع غلات، مخمر آب جو، جگر و مرکبات یافت می شود.
۷- اسید پانتوتنیک (ویتامین B۵):
این ویتامین مانع از سفیدی و ریزش موها می شود.دانه های تمام غلات، مخمر آب جو، گوشت و زرده تخم مرغ منابع غنی از ویتامین B۵ هستند.مقدار مصرف روزانه این ویتامین ۴ تا ۷ میلی گرم است.
۸- ویتامین B۶:
این ویتامین مانع از ریزش مو شده و ملانین را که رنگدانه های تأمین کننده رنگ مو هستند تقویت می کند.
منابع اصلی غذایی حاوی این ویتامین شامل مخمر آب جو، جگر، دانه های تمام انواع غلات، سبزیجات، گوشت و زرده تخم مرغ هستند.مقدار مورد نیاز این ویتامین روزانه ۱‎/۶ میلی گرم است.مصرف مقدار زیاد این ویتامین باعث بی حسی و کرخ شدن دست ها و پاها می شود.
۹- ویتامین B۱۲:
این ویتامین مانع از ریزش مو می شود.
مهمترین منابع غذایی حاوی ویتامین فوق مرغ، ماهی، تخم مرغ و شیر است و مصرف روزانه ۲ میلی گرم آن توصیه می شود.محققان انگلیسی اعلام کردند:
جنین درد را احساس نمی کند
جنین نمی تواند درد را احساس کند و علت آن این است که رشد روانی که برای ایجاد احساس درد مورد نیاز است، تنها در خارج از رحم صورت می گیرد.
دکتر استورات دربای شایر، از دانشگاه بیرمنگهام در این باره می گوید: اعمال و ارتباطات نوزاد با مراقبان و اطرافیانش وی را نسبت به حس درد هوشیار می کند.
این درحالی است که ایالات متحده در نظر دارد قانونی را وضع کند تا براساس آن پزشکان مجبور باشند به زنانی که تمایل به سقط جنین دارند بگویند این کار موجب درد کشیدن جنین می شود. محققان آمریکایی از سوی دیگر در این باره اظهار کردند: ما اطمینان داریم که تا هفته بیستم بارداری جنین می تواند نسبت به محرک های شنیداری خارجی مانند موسیقی و گفت وگو واکنش نشان دهد حتی برخی از محققان توصیه می کنند اگر بارداری به بالای ۲۲ هفته برسد برای جنین باید داروهای بهبود درد تجویز شود.

اما دکتر دربای شایر در این باره خاطرنشان کرده است درد واکنشی است که از تجربیات ما ناشی می شود و با انگیزش و تعاملات انسان رشد پیدا می کند. وی همچنین یادآور شد دادن داروهای مسکن به جنین که باید از طریق جفت صورت گیرد شامل پروسه هایی است که ممکن است مادران را در معرض خطرها و فشارهای روانی غیر ضروری قرار دهد.

روزنامه ایران

دختر مانکن فرانسوی که مسلمان شد

فان کلوب: «فا بیان» دختر ۲۸ ساله فرانسوی است تا چندی قبل مدل لباس بسیار معروفی بود که شرکت‌های بزرگ به خاطر زیبایی‌اش با او قراردادهای کلان می‌بستند.


به گزارش مشرق، عکس او در مجله‌ها و شبکه‌های مختلف تلویزیونی به نمایش در می‌آمد ولی حالا در روستاهای دور دست افغانستان به درمان بیماران می‌پردازد و از زندگی خودش بسیار راضی و خوشحال است چرا که او حالا اسلام را پذیرفته و یک مسلمان است.


فا بیان با اعتماد به نفس کامل گفت: «اگر لطف و رحمت خداوند شامل من نمی‌شد، هیچ گاه نمی‌توانستم مسلمان شوم و تا آخر عمرم مانند یک حیوان زندگی می‌کردم. من در آن زندگی فقط به دنبال سیراب کردن هوس و شهوت‌های خود بودم و هیچ اصول و ارزشی برای خود نداشتم. از کودکی آرزو داشتم پرستار شوم، اکنون که مسلمان شده‌ام به آرزوی خود رسیده‌ام.»

بله او به آرزوهای خودش رسیده است و حالا راه هدایت را پیدا کرده است. او تا دیروز همه خواسته‌های دنیایی را داشت، ثروت و شهرت و … اما حالا حقیقت را داشت، آرامش را داشت، اعتماد به نفس را داشته چیزی را داشت که قبلاً هیچ‌گاه نداشته، «ایمان».



او گفت: «در حال و هوای کودکی همواره خودم را در حالت کمک به کودکان بیمار تخیل می‌کردم اما وقتی بزرگ‌تر شدم، به دلیل زیبایی ظاهری که دارم ناخودآگاه به سمت دنیای مدل کشیده شدم و از شکل من استفاده ابزاری می‌شد، دقیقاً مانند یک وسیله مدت دار که بویی از انسانیت در آن نبود.»

این دختر تازه مسلمان شده، همچنین گفت: «تا اینکه برای شرکت در یکی از برنامه‌ها به بیروت پایتخت لبنان دعوت شدم. وقتی به آنجا سفر کردم، صحنه‌هایی دیدم که در همه عمرم مانند آن را ندیده بودم. در آنجا پیش از گذشته از خودم منفور شدم و کم کم به سمت متحول شدن حرکت کردم تا اینکه در نهایت به اسلام که انسانیت واقعی در آن وجود دارد، رسیدم. پس از مسلمان شدن در بیروت به پاکستان سفر کردم و از مرز این کشور به افغانستان رفتم و با کمک به کودکان و مجروحان یکی از آرزوهای دیرینه و کودکی خود را محقق ساختم.»

وقتی فا بیان مسلمان شد خیلی‌ها تلاش کردند او را از راهی که انتخاب کرده بود منصرف کنند. «فا بیان» در این باره گفت: «شرکت‌های مدل پس از اینکه از مسلمان شدن من با خبر شدند، سعی کردند مرا به راه قبلی باز گردانند از همین رو هدایای بسیار زیادی برایم فرستادند و پیشنهاد دستمزد سه برابری نسبت به قبل را به من دادند اما من که تازه راه اصلی را یافته بودم، هدایا را پس فرستاده و همه پیشنهادات آنان را رد کردم و اکنون احساس می‌کنم که در خوشبختی کامل به سر می‌برم.”

خانواده او هم تلاش زیادی کردند جلوی کار او را بگیرند و اما فا بیان برای راهی که انتخاب کرده بود مصمم بود. حالا او زندگی‌اش را صرف کمک به دیگران می‌کند تا به ما هم یاد بدهد که مهم‌ترین داشته یک انسان ایمان اوست، به خاطر ایمان حتی می‌شود از ثروت و شهرت هم گذشت.

زنی که میخواست نسل آقایان را از بین ببرد

زنی که میخواست نسل آقایان را از بین ببرد

امپراتریس لو، سفاک ترین، پر قدرت ترین، بی رحم‌ترین و بزرگترین ملکه‌ی تاریخ در نیمه دوم قرن ششم بعد از میلاد در چین تولد یافت.

پدرش یکی از افسران ارشد دربار چین بود. او در کودکی بسیار زیبا بود و هنگامیکه به سن ۱۴ سالگی رسید، زیبایی اش به حدی رسید که دیگر نمی‌توانست آزادانه به میان مردم رفت و آمد کند و بخاطر همین بیشتر وقتها در خانه می‌ماند. روزی به همراه پدرش در یک جشن درباری شرکت کرد و امپراتور چین همینکه چشمش به او افتاد،ا ز پدر لو خواست تا او را به کاخ آورد.
پدر لو دستور امپراتور را اجرا کرد و از فردا لو جزو زنان امپراتور در آمد. اختلاف سنی بین لو و امپراتور باعث شد تا لوی زیبا و جوان به یک افسر جوان و زیبا دل ببندد ولی این افسر به او خیانت کرد و همین امر باعث شد که لو بیمار شود.

همینکه لو از بستر بیماری برخاست، قسم خورد که نسل مردان را از روی زمین بردارد و به دنبال این تصمیم افراد خانواده‌ی امپراتوری تانگ یکی پس از دیگری به طرز مرموزی کشته شدند و سرانجام در ۲۵ سالگی قدرت را در دست گرفت و ده هزار نفر از ایل و تبار تانگ را در سرتاسر خاک چین به هلاکت رسانید و خود سر سلسله ی خاندان سلطنتی لو شد.
او دستور داد تا شکنجه خانه‌های مخصوصی بسازند که در آنها پر زجرترین شکنجه‌های تاریخ را در مورد مردم بی‌گناه به اجرا می‌گذاردند.
لو تا ۸۰ سالگی از اقدام به هر جنایت و عمل خطایی، اجتناب نکرد و در این زمان بود که از اعمال خود پشیمان شد و تمام زندانیان را آزاد کرد و از بینوایان دستگیری کرد و پس از دو سال یعنی در سن ۸۲ سالگی در حالیکه تنها آرزویش این بود که مردم از گناهانش بگذرند، درگذشت

دانلود آموزش سی پلاس پلاس

دانلود آموزش سی پلاس پلاس به زبان فارسی

C++ Language


برای دانلود اینجا را کلیک کنید.