دانشجو دانلود

دانشجو دانلود

در صورتی که دانلود شما با موفقیت انجام نشد با این آی دی تلگرام SanaShop_Support@ در ارتباط باشید. از دوستان پیشاپیش بابت ایرادات معذرت می خواهم
دانشجو دانلود

دانشجو دانلود

در صورتی که دانلود شما با موفقیت انجام نشد با این آی دی تلگرام SanaShop_Support@ در ارتباط باشید. از دوستان پیشاپیش بابت ایرادات معذرت می خواهم

میتونی خدا رو ببینی؟


میتونی خدا رو ببینی؟

دانشجویی به استادش گفت:استاد! اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم و تا وقتی خدا را نبینم او را عبادت نمی کنم.
استاد به انتهای کلاس رفت و به آن دانشجو گفت: آیا مرا می بینی؟
دانشجو پاسخ داد: نه استاد! وقتی پشت من به شما باشد مسلما شما را نمی بینم.
استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت:

تا وقتی به خدا پشت کرده باشی هرگز او را نخواهی دید!


نظرات 3 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ

مرسی دوست من خیلی قشنگ بود

سلام
ممنون از نظرتون

نگین سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ق.ظ

ببخشید من یه خواهش هم ازتون داشتن لطفا بعضی کلیپ های ماموستا هاوری رو به فارسی ترجمه کنید ما هم بفهمیم چی میگن مثلا همین کلیپ نیشانه مرسی
آدمهای مهربون رو خدا دوست داره به نظرم شما یکی از اونها هستید منم دعا کنید

سلام
از لطف شما ممنونم کلیپ های ماموستا هاوری در باره نشانه های قیامت از جمله نشانه های کوچک و بزرگ نزدیک شدن قیامت از دیدگاه اهل تسنن هست برای ترجمه کلیپ ها هم باور کنید کار شختیه و فرصت زیادی میطلبه و در نهایت موفق و سربلند باشید ......محتاجیم به دعا

وحید شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ http://http//www.vahidenmeckj.blogfa.com

سلام اقا مصطفی امیدوارو در زنگیتون موفق باشین وب زیبایی داشتین وقت داشتین به وب منم ی سری بزنین خوشحال میشیم وحید از مشهد مقدس

salam
mamnon az nazerat hatman sar mizanam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد