دانشجو دانلود

دانشجو دانلود

در صورتی که دانلود شما با موفقیت انجام نشد با این آی دی تلگرام SanaShop_Support@ در ارتباط باشید. از دوستان پیشاپیش بابت ایرادات معذرت می خواهم
دانشجو دانلود

دانشجو دانلود

در صورتی که دانلود شما با موفقیت انجام نشد با این آی دی تلگرام SanaShop_Support@ در ارتباط باشید. از دوستان پیشاپیش بابت ایرادات معذرت می خواهم

ماموستا هاوری بحث نیشانه کان

ماموستا هاوری بحث نیشانه کان

34 قسمت

آپلود شده در آپارات به صورت صوتی


قسمت ها به مرور زمان آپلود خواهند شد



برای مشاهده صفحه آپارات و دانلود قسمت ها کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
ایمان شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام . خیلی متشکر واقعا از سخنرانی های ماموستا هاوری و د.عبدالواحد حظ میبرم .وبه قول شاعر خدایتان جزای خیر عطا کناد.

ممنون از اینکه این ویدئو ها رامی بینی امیدوارم موفق و سربلند روز جزا باشی التماس دعا عزیز

محمد شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ق.ظ

سلام آغا یعقوب جون بابت فیلما دستتون درد نکنه. یه دنیا سپاس. فقط یه خواهش ازتون دارم و اونم اینه که اگه می تونید مابقی قسمت ها رو هم بذارید. من تا بخش دوازدهم دانلود کردم بعدهم خیلی گشتم ولی تو اینترنت به غیر از همی قسمت هایی که تو خودت گذاشتی نتیجه دیگه ای رو نیافتم. ایشالا که تا ماه اول تابستون یعنی تیرماه 92 بذارید همشونو خیلی ممنون میشم چون تا اون موقع نمی تونم بیام نت .

یه سبد با دسته گل رز صورتی و قرمز و کارت پستال اجرکم عندالله تقدیم به تو داداش خوب من.

خدا نگهدار - تا تیر 92

سلام
ممنون برادر عزیز انشالله سعی می کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد