دانشجو دانلود

دانشجو دانلود

در صورتی که دانلود شما با موفقیت انجام نشد با این آی دی تلگرام SanaShop_Support@ در ارتباط باشید. از دوستان پیشاپیش بابت ایرادات معذرت می خواهم
دانشجو دانلود

دانشجو دانلود

در صورتی که دانلود شما با موفقیت انجام نشد با این آی دی تلگرام SanaShop_Support@ در ارتباط باشید. از دوستان پیشاپیش بابت ایرادات معذرت می خواهم

به برادران و خواهران


به نام خداوند بخشنده مهربان

برادران و خواهران مسلمان علل خصوص همشهریان مسلمان  من به عنوان یک برادر دینی از شما می خواهم بیایید اسلام محمدی را دوباره زنده کنیم بیایید پیرو قرآن کریم باشیم . به خاطر خدا و خودتان مراقب خودتان  ، فرزندانتان و خواهران و برادرانتان باشید بیایید و قرآن را  هدف خود قرار دهیم .بیایید و یکدیگر را به امر به معروف و نهی از منکر دعوت کنیم  من نمی دانم چرا بیشتر ما انگار که هیچ   مسئولیتی در قبال جامعه امان و  دین عزیزمان نداریم و بیخیال به سر می بریم انگار ما انسان ها به خاطر خوش گذرانی و عیش ونوش آفریده شده ایم و پس از مرگ تمام شدنی هستیم . من به عنوان کسی که خود بنده خوبی برای پروردگارمان نبوده ام از شما می خواهم که بیشتر تفکر کنید و فریب کسانی را نخورید که سخن از آزادی می زنند بیایید و فکر کنید و اگر سوالی داشتید به عالمان دینیمان در این شهر و یا دیگر شهرها بگویید به خاطر خدا بیندیشید. این دنیا دنیا خوش گذرانی نیست بلکه ......


(اگر روزی خطایی از شخصی (من) دیدید تو را به قرآن امر به معروف و نهی ازمنکر را فراموش نکنید

نظرات 1 + ارسال نظر
دانشجو دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام
خیلی جالبه هرکی این مطالبو می خونه از جمله خودم می پنداریم این برای ما گفته نشده و برای دیگران است،
ولی ای برادر و خواهر مؤمن این برای من و تو نوشته شده منم به نوبه ی خودم میگم تا کی باید در خواب باشیم آیا وقته آن نرسیده که از این خواب غفلت بیدار شویم،به خدا قسم ما و شما برای عبادت خلق شدیم نه برای این دو روز دنیا،به خدا لیاقت تو بیشتر از این دنیاست ای انسان،چرا اینقدر خود را پست می کنی،به خدا اگه صادقانه برای خدا زندگی کنی خداوند یک زندگی پر از آرامش را بهه هدیه می کنه،واین کمترین چیزیه که خدا بهت میده،ای انسان هر روز این سؤال را از خود بپرس:ازکجا آمده ایی؟ آمدنت بهر چه بود؟ و به کجا می روی؟
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سلام
ممنون از اینکه نظر خود را اعلام کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد